
Bestelt en betaalt u op werkdagen vóór 12:00 uur, dan zorgen wij ervoor dat uw bestelling nog dezelfde dag naar u wordt toegezonden (dit geldt voor alle artikelen die bij ons op voorraad zijn, behoudens bijzondere en uitzonderlijke omstandigheden waarvan wij u uiteraard direct op de hoogte stellen). Vanaf dat moment ligt uw bestelling bij onze bezorger (DHL) in 95% van de gevallen zorgen zij ervoor dat u uw bestelling 1-2 werkdagen in huis heeft.
Bezorgdagen
Bezorgdagen brievenbuspost binnen Nederland
Besteld vóór 12:00u op: |
Levering Nederland 1-2 werkdagen: |
Maandag |
Dinsdag - Woensdag |
Dinsdag |
Woensdag - Donderdag |
Woensdag |
Vrijdag - Zaterdag |
Donderdag |
Vrijdag - Zaterdag |
Vrijdag |
Zaterdag - Maandag |
Zaterdag |
Dinsdag - Woensdag |
Zondag |
Dinsdag - Woensdag |
Bezorgdagen pakketbezorging binnen Nederland
Besteld vóór 12:00u op: |
Levering Nederland 1-2 werkdagen: |
Maandag |
Dinsdag - Woensdag |
Dinsdag |
Woensdag - Donderdag |
Woensdag |
Vrijdag - Zaterdag |
Donderdag |
Vrijdag - Zaterdag |
Vrijdag |
Zaterdag - Maandag |
Zaterdag |
Dinsdag - Woensdag |
Zondag |
Dinsdag - Woensdag |
Verzendkosten
Verzendkosten binnen Nederland
Verzendkosten worden per order in rekening gebracht en zijn afhankelijk van het aankoopbedrag. Uw bijdrage aan de verzendkosten is bedoeld voor porto-, verpakkings- en handlingskosten bij kleinere orders. Bij grotere orders nemen wij alle kosten voor onze rekening.
- Bij een orderwaarde lager dan €100, betaalt u €5,95;
- Bij een orderwaarde van €100 of hoger, is de verzending voor u gratis.
U ontvangt een Track & Trace nummer waarmee u de website van DPD kunt bekijken waar uw pakket zich bevindt.
Verzending buiten Nederland
België, Duitsland, Luxemburg.
Retourneren en verzendkosten
De verzendkosten van een retour zijn altijd voor de klant. Wanneer u wilt ruilen voor een ander product, betalen wij de verzendkosten van de nieuwe zending voor u.
Wanneer door uw retour de aankoopwaarde van uw order onder €100 zakt, verrekenen we alsnog €5,95 (€7,95 voor EUR1) verzendkosten met het aan u terug te betalen of te crediteren bedrag voor de oorspronkelijke zending.
Waarom geen gratis retournering?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (de bezorger, zoals PostNL, DPD, DHL verstuurt helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen retourneerkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.
Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen (en behouden) dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten/retourneerkosten worden berekend.
De webwinkels die dus geen retourneerkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen retourneerkosten'.........
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!
De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Ondersteuning > Algemene voorwaarden